ინგლისური ენის წრის მუშაობის პროგრამა

ინგლისური ენის წრის მუშაობის
პროგრამა
(2017-2018 სასწავლო წლის II სემესტრი)

ინგლისური ენის წრის მუშაობის
მიზანი და ამოცანები: მოსწავლეთა ცოდნის დონის ამაღლება სწავლების ოთხივე კომპონენტში. (წერა, კითხვა, ლაპარაკი მოსმენა)
* მოსწავლეთათვის დამატებითი ინფორმაციის მიწოდება
*მიღებული ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენება.
* ჯგუფური მუშაობის უნარ-ჩვევების ჩამოყალიბება
* მოსწავლეთა ინტერესის გაღვიება ენის სწავლების დროს და ახალი აქტივობების გამოყენება.
* მოსწავლეებში ისეთი უნარების გამომუშავება, როგორიცაა დამოუკიდებელი აზროვნება, ანალიზი და ნებისყოფა
*ინტერაქტიული სწავლების შეცნობა და მისადაგება.

წრის სახელწოდება:Happy English
წრის მუშაობის განრიგი:  სამშაბათი - მე-7 გაკვეთილი
დრო:45წ
კლასი: 3 1კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა: 10 მოსწავლე
წრის ხელმძღვანელი: ინგლისური ენის პედაგოგი
                                       მანანა მუკატარიძე
ინგლისურიენისწრისმუშაობისთემატურ-კალენდარულიგეგმა
მე-31 კლასი
მოსწავლეთარაოდენობა - 10 მოსწავლე
საათებისრაოდენობა - 21

თემა
მეთოდი
კლასის ორგანიზაციის ფორმა
სასწავლო რესურსი
რიცხვი
     თვე
აქტივობის ბოლოს მისაღწევი შედეგი
1






ჩვენი სამყარო.

1.ნასწავლი სიტყვების გამოყენება

2. მოსმენა
თამაშით სწავლება
  ჯგუფური
ფერადი სურათები, პლაკატები,
ტელევიზორი.
16.01.2018
მოსწავლე შეძლებს კითხვებზე პასუხის გაცემას ახალი სიტყვების გამოყენებით.




3. ჩემი ქვეყანა.

4. ,,მე ვცხოვრობ“
სიმღერა
ნახატით სწავლება
ინდივიდუალური, ჯგუფური
ფერადი ფურცლები, დაფა, ფლომასტერი, მაგნიტაფონი.
23.01.2018
მოსმენილი ტექსტის გაგება და მეტყველებისა-თვის აუცილებელი უნარ-ჩვევების გამომუშავება.

5. შეხედე და გამოიცანი
სურათების დალაგება
თანმიმდევ-რობით
ჯგუფური, წყვილები.
ფორმატები, ფანქრები, წებო, დაფა.
30.01.2018
მოსწავლეს შეუძლია უცხოურ ენაზე სხვადასხვა ტიპის აქტივობებში მონაწილეობის მიღება.

6. წერითი სამუშაო
ტექსტების შევსება
ინდივიდუალური
ფურცლებიკალმები
6.02.2018
მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება




2


















3






4







ჩემი საყვარელი ზღაპარი
1. მულტფილმის ნახვა
2. კითხვებზე პასუხის გაცემა
3. გმირების აღწერა





4. როლების განაწილება
5. საყვარელი გმირის დახატვა
6. სიმღერა


კუთვნილებითი და ჩვენებითი ნაცვალასახელები




მოსმენა
1. მოუსმინე და დააკავშირე
2. მოუსმინე და გააფერადე


მცირე ზომის ფილმის ნახვა და საუბარი






როლების განაწილება
ნიღბების გამოყენება



თვალსაჩინო-ების გამოყენება
თამაში „ვისი ნივთია“


მცირე ზომის ტექსტის მოსმენა


ჯგუფური









ინდივიდუ-ალური
ჯგუფური




ჯგუფური
ინდივიდუ-ალური




ინდივიდუ-ალური


ტელევიზორი
დაფა
ფერადი სურათები






მაგნიტოფონი,ნიღბები, დაფა





პლაკატები
დაფა
სხვადასხვა თვალსაჩინეო-ბა


მაგნიტოფონი
ფურცლები
ფერადი ფანქრები


13.02.2018









20.02.2018






6.03.2018






6.03.2018
მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი თხრობითი ხასიათის ილუსტრი-რებული ტექსტის გაგება (ზღაპარი, მოთხრობა)

მოსწავლეს შეუძლია მარტივ ინტერაქცია-ში მონაწილეობა

მოსწავლეს გამომუშავე-ბული აქვს ელემენტარუ-
ლი უნარ-ჩვევები

მოსწავლეს შეუძლია შინაარსის გასაგებად სათანადო სტრატეგიების გამოყენება

5
















6
ვინ არის ყველაზე ჯანმრთელი და ძლიერი
1. სხეულის ნაწილები


2. სიმღერა „ჩემი სხეული“

3. ახალი სიტყვების გაანალიზება და განმტკიცება


უცნობი ტექსტის მოსმენა

1. გავაკეთოთ თოჯინა



2. სიტყვების ამოცნობა


წერითი სამუშაო




თამაში: „ვინ არის ძლიერი?“

აბა, გამოიცანით







ნახატის მიცემა და სხეულის ნაწილების გამოჭრა



გონებრივი რუკა


ლექსიკური სიტყვების გამოყენება




ჯგუფური






ინდივიდუ-ალური




ინდივიდუ-ალური
წყვილები









ინდივიდუ-ალური




სურათები
პლაკატი


მაგნიტოფონი
ფერადი სურათები






მაკრატელი, ფურცლები, წებო, სხვადასხვა ნივთები სხეულის ნაწილებისთვის





ფურცლები
კალმები






20.03.2018












27.03.2018











3.04.2018












მოსწავლეს გამომუშავებული აქვს მეტყველებისათვის აუცილებელი უნარ-ჩვევები







მოსწავლეს შეუძლია სასწავლო საქმიანობის ორგანიზება








მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი ტექსტის სტრუქტურების დაცვა







8
ხალხი
1. ახალი სიტყვების შესწავლა

2. სურათების მიხედვით ზედსართავი სახელების გამოყენება

3. ტექსტის მოსმენა და გაანალიზება

4. ნახატის მიხედვით მოთხრობის შედგენა




5. ტექსტი







6. ფილმის ნახვა

სურათების გამოცნობა


პლაკატები ზედსართავი სახელების სქემა


მოუსმინე და უპასუხე


თამაში: „შეხედე და გამოიცანი“





წერითი დავალება






ფილმის ჩვენება

ინდივიდუ-ალური


ჯგუფური





ინდივიდუ-ალური


ჯგუფური
წყვილები






ინდივიდუ-ალური






ჯგუფური

დაფა



პლაკატი სურათები




მაგნიტოფონი



დაფა, ფერადი ფანქრები, ფურცლები




ფურცლები, კალმები






ტელევიზორი ლეპტოპი











10.04.2018



17.04.2018







24.04.2018







1.05.2018

მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი სიტყვების და ტექსტის წაკითხვა და გაგება







მოსწავლეს შეუძლია დამხმარე საშუალებებზე დაყრდნობით მიკროტექსტების შედგენა

მოსწავლეს შეუძლის წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის გაუმჯობესების მიზნით

მოსწავლეს შეუძლია მარტივი ტექსტის აგება





9

































10
ძმები გრიმების ზღაპარი

1. ზღაპარის გმირების გაცნობა

2. მოსმენა


3. ახალი სიტყვების შესწავლა

4. როლების განაწილება




5.სიმღერის მოსმენა






6. მინი სპექტაკლი



მოსმენა და სიტყვების შევსება




მოსმენა



სურათებით გამოცნობა





როლური თამაში




მაგნიტოფონით მოსმენა











მოუსმინე და შეავსე




ჯგუფური










ინდივიდუ-ალური ჯგუფები











ჯგუფური ინდივიდუ-ალური


ინდივიდუ-ალური




მაგნიტოფონი
ფერადი სურათები

დაფა ფურცლები





დაფა, ფურცლები, ცარცი, ფერადი ფურცლები

მაგნიტოფონი







ნიღბები, ფორმები, მაგნიტოფონი


მაგნიტოფონი, ფურცლები




8.05.2018










15.05.2018













22.05.2018




29.05.2018




მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი მინი-ტექსტის გაგება





მოსწავლეს შეუძლია უცხოურ ენაზე სხვადასხვა ტიპის პროექტის განხორ-ციელება, ზღაპრის დადგმა, ან ზეიმის მოწყობა






მოსწავლეს შეუძლია შინაარსის გასაგებად სათანადო სტრატეგი-ების გამოყენება
11

















12
















ფესტივალები და დღესასწაულები

1. მოსმენა


2. ახალი სიტყვების გაცნობა

3. სურათების გამოცნობა

4.სიმღერის მღერა


საზაფხულო არდადეგები




თამაშით სწავლება





სურათების გაცვლა





როლების განაწილება




ჯგუფური






წყვილებში


ჯგუფური



ჯგუფური




ფოტოები
პლაკატები

მაგნიტოფონი






მაგნიტოფონი
დაფა
ფლომასტერები

ტელევიზორი მაგნიტოფონი







5.06.2018






12.06.2018




მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი ტექსტის გაგება და ახალი სიტყვების გამოყენება






ნასწავლი მასალის გამოყენება სხვადასხვა ტიპის აქტივობებში







რეფლექსია
ინგლისური ენის საწრეო მუშაობის დასახული მიზანი  იყო ინგლისური ენის სწავლების ორთხივე კომპონენტის სრულყოფისთვის სხვადასხვა აქტივობების თანმიმდევრობით გამოყენება და მოსწავლეების დაინტერესება და ჩაბმა საგაკვეთილო პროცესში.
პირველ რიგში შევეცადე შემექმნა მათთვის სასურველი სასწავლო გარემო, სადაც ისინი ყოველგვარი დაძაბული ურთიერთობის მაგივრად ყოფილიყვნენ აქტიური მონაწილეები ნემისმიერი აქტივობების შესრულებისას.
გეგმაში შევიტანე მრავალფეროვანი აქტივობები, რათა უფრო მოტივირებულები ყოფილიყვნენ და თითოეული მათი შეხვედრა უფრო მეტად აქტიური ყოფილიყო და მეტი ინიციატივა გამოეჩინათ თამაშების, წერითი დავალების, ფილმების ჩვენების, სიმღების მოსმენის დროს.გარემო მორგებული იყო მათ ასაკს. განწყობა ყოველთვის იყო პოზიტიური და სახალისო.
გამოყენებული რესურსები წარმოდგენილი იყო სხვადასხვა სახით. (ფილმები, ფერადი პლაკატები, ნიღბები, ლოტო, თეატრალური თოჯინები, ნახატები).
თემები იყო მრავალფეროვანი და ამის შესაბამისად ყოველ აქტივობა იყო უცხო და მრავალფეროვანი.
მათთვის ყველაზე საინტერესო სწავლების ფორმა იყო როლური თამაში, სიმღერა და სხვადასხვა მოძრაობებზე დაფუძნებული  თამაშები.ასეთმა ტიპის აქტივობებმა მოსწავლეებს გამოუმუშავა უცხო ენაზე მეტყველებისთვის აუცილებელი უნარ-ჩვევები და მათ შეძლეს მარტივ ინტერექციაში მონაწილეობა სიტყვის დავიწყების ან არცოდნის შემთხვევაში იყენებდნენ საკომპენსაციო საშუალებებს (მიმიკას, ჟესტიკულაციას) განსაკუთარებით აქტიურები იყვნენ ჯგუფურ ან წყვილებში მუშაობის დროს. ცდილობდნენ ეთანამშრომლათ და დახმარებოდნენ ერთმანეთს.
ასეთმა შეხვედრებმა მათ, გამოუმუშავათ, გუნდური პრინციპი: „ერთი ყველასთვის, ყველა ერთისთვის“. ყველაზე მეტად აღსანიშნავია, რომ მოსწავლეებმა ისწავლეს ფუნქციების განაწილება და დროის დაცვა.
ნამდვილა დ შემიძლია აღვნიშნო, რომ სწავლის საბოლოო მიზანი მიღწეულია, რადგან შედეგი თვალსაჩინოა:
1.      გააუმჯობესეს მოსმენის სტრაგეგიები (მაგ. ადაპტირებული ზღაპარი, მოთხრობა).
2.      გამოუმუშავდეთ ხმამაღალი კითხვის ელემენტარული უნარ-ჩვევები.
3.      მოსწავლეებმა შეძლეს წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის დახვეწა-გაუმჯობესების მიზნით.
4.      მოსწავლეებმა შეძლეს მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობა.
5.      მოსწავლეებს გამოუმუშავდათ ელემენტარული ენობრივი უნარ-ჩვევები და შეძლეს მათი გამოყენება.

საწრეო მუშაობის დროს ხშირად მიწევდა გეგმის შეცვლა და აქტივობების გადანაცვლება, რადგან ზოგჯერ ზოგიერთი მოსწავლე ვერ ართმევდა თავს სასწავლო აქტივობებში აქტიურად ჩაბმას. შევეცდები მომავალში შევცვალო ან ჩავანაცვლო  და გამოვიყენო უფრო ქმედითი და შემოქმედებითი აქტივობები, რომლებიც ხელს შეუწყობს მოსწავლის გააქტიურებას და ჩართავს ინტერაქციაში.










ინგლისური ენის წრის მუშაობის
პროგრამა
(2017-2018 სასწავლო წლის I სემესტრი)

ინგლისური ენის წრის მუშაობის
მიზანი და ამოცანები: მოსწავლეთა ცოდნის დონის ამაღლება სწავლების ოთხივე კომპონენტში. (წერა, კითხვა, ლაპარაკი მოსმენა)
* მოსწავლეთათვის დამატებითი ინფორმაციის მიწოდება
*მიღებული ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენება.
* ჯგუფური მუშაობის უნარ-ჩვევების ჩამოყალიბება
* მოსწავლეთა ინტერესის გაღვიება ენის სწავლების დროს და ახალი აქტივობების გამოყენება.
* მოსწავლეებში ისეთი უნარების გამომუშავება, როგორიცაა დამოუკიდებელი აზროვნება, ანალიზი და ნებისყოფა
*ინტერაქტიული სწავლების შეცნობა და მისადაგება.

წრის სახელწოდება:Happy English
წრის მუშაობის განრიგი:  სამშაბათი - მე-7 გაკვეთილი
დრო:45წ
კლასი: 3 1კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა: 10 მოსწავლე
წრის ხელმძღვანელი: ინგლისური ენის პედაგოგი
                                       მანანა მუკატარიძე
ინგლისური ენის წრის მუშაობის თემატურ-კალენდარული
გეგმა

მე-3 1
მოსწავლეთა რაოდენობა - 10 მოსწავლე
საათების რაოდენობა - 10 სთ.





თემა
მეთოდი
კლასის
ორგანიზაციის
ფორმა
სასწავლო რესურსი
რიცხვი
თვე
აქტივობის
ბოლოს მისაღეწევი შედეგი
1










2












3








4











5















6


















7










8














9


















10



ოჯახი
1. სიტყვების გამოყენება
2. ტექსტის მოსმენა
3. სურათის აღწერა
4. ოჯახის ხე (ნახატი)
5. წერა (სიტყვების ჩასმა)

მოგზაურობა
1. ზედსართავი სახელის გამოყენება
2. ამინდის პროგნოზი
3. მინი ფილმის ნახვა
4. კითხვების დასმა
5. სიმღერა "ამინდი"


წერითი სამუშაო
1. ნახატის მიხედვით სიტყვების ამორჩევა


2. აწმყო დროის გამოყენება


სურპრიზი
1. პარკში გასეირნება
2. სხვადასხვა აქტივობის გამოყენებით თამაში( მოქმედების გამომხატველი ზმნების გამოყენებით)
3. ოთახების აღწერა


ჩემი საყვარელი გმირი

1. ახალი სიტყვების ახსნა ბარათების საშუალებებით


2. მოსმენა (დიალოგი)

3. როლების განაწილება



რა მოგივიდა?
1. მარტივი დავალებები
*გაილება
*თავის ტკივილი
* ყელის ტკივილი



2. ლექსი
"მინდა ვიყო ჯანმრთელი"
3. დიალოგის მოსმენა
4. ჩანაწერების გაკეთება - როგორ ვგრძნობ თავს
5. სიმღერა.


Test
1. აწმყო და წამყო დროების ჩასმა
2. არტიკალის გამოყენება.
3. სიტყვების დაწყობა






მოსმენა

1. მოისმინე და გააფერადე
2. მოისმინე და ხაზებით დაუკავშირე მოცემულ სურათებს
3. მოისმინე და გაიმეორე რითმში






შობა

1. ახალი წელი
ახალი სიტყვების ამოცნობა
2. გონებრივი რუკის შედგენა
3. მცირე ზომის დიალოგის მოსმენა თოვლის ბაბუაზე.
მიკრო-ფილმი "თოვლის ბაბუა"




1. ლექსების თქმა
2. როლების განაწილება
3 სიმღერა "ახალი წელი მოდის"






"იფიქრე და მოიძიე"

მე თვითონ








თამაშით სწავლება "მოძებნე და მიუსადაგე"











დამოუკიდებელი სამუშაო











გონებრივი იერიში















ბარათების გამოყენების მეთოდი






როლების თამაში









ორსვეტიანი დღიური




















დამოუკიდებელი წერა































დისკუსია




თამაში "წერილი თოვლის ბაბუას"














მოთხრობის პირამიდა


ინდივიდუალური
ჯგუფური









ჯგუფური














ინდივიდუალური














ჯგუფური














ჯგუფური















ჯგუფური























ინდივიდუალური


















ინდივიდუალური













ჯგუფური ინდივიდულური



















ინდივიდუალური ჯგუფური

დაფა
ფერადი სურათები
მაგნიტოფონი










ტელევიზორი
დაფა
ფლასტერები
მაგნიტოფონი
ფურცლები











დაფა. სურათები. ცარცი ფურცლები
კალმები







პლაკატი ფერადი სურათები
მაგნიტოფონი














ფერადი ფურცლები ცარცი პლაკატები მოძრავი თოჯინები










მაგნიტოფონი
რუკა
თეთრი დაფა





















ფურცლები
კალმენი













მაგნიტოფონი
ფურცლები
ფერადი ფანქრები














ტელევიზორი,
ფერადი ფურცლები,
მაგნიტოფონი

















მაგნიტოფონი , ფერადი ფანქრები,
ნიღბები


23.10.2017













31.10.2017













7.11.2017













14.11.2017
















21.11.2017
















29.11.2017






















5.12.2017
















12.12.2017



















19.12.2017

















26.12.2017


მოსწავლე შეძლებს ილუსტრირებული ტექსტის გაგებას










მოსმენილი ტექსტის გაგება. ლექსიკური მასალის გამოყენება თხრობის დროს.









ილუსტრაციებზე დაყრდნობით წერა მიკრო ტექსტს ზმნის სათანადო ფორმების გამოყენება






მოსწავლეები შეადგენენ წინადადებას მოქმედების გამომხატველი ზმნების დახმარებით











მოსწავლეები შეძლებენ მოსმენილი მოთხრობის გეგმებს



მოიძებს ახალ ინფორმაციას





მოსწავლე წაიკითხავს ლექს ასრულებს სიმღერას


საუბრობს ნაცნობ თემაზე და პასუხებს კითხვებს











მოსწავლე შეძლებს მარტივი ენობრივი საშუალებების გამოყენებას. იყენებს არტიკალებს მხოლობით რიცხვში








მოსწავლე შეძლებს მცირე ზომის დიალოგის გაგებას. საჭირო სიტყვების ამოკრეფას.

მოსწავლე შეეცდება სიტყვების მნიშვნელობის ამოცნობას.






მოსწავლე აღწერს სურათს, ჰყვება ამბავს ილუსტრაციაზე დაყრდნობით.


















მოსწავლეებს შეუძლიათ მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობა.


რეფლექსია
ინგლისური ენის საწრეო მუშაობის მიზანია უცხო ენის სწავლების ოთხივე კომპონენტის სრულყოფა და სწავლების სხვადასხვა აქტივობებში ჩართვა, დიდი ჯგუფები, მცირე ჯგუფები, წყვილებში მუშაობა, დამოუკიდებელი სამუშაო (ან საკლასო ორგანიზაციის ნებისმიოერი სხვა ფორმა)
ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი ფაქტორი კლუბში გაერთიანების არის პოზიტიური სასწავლო გარემოს შექმნა და სასწავლო დროის ეფექტურად გამოყენება. მრავალფეროვაი საკითხების ჩამონათვალი და თემების განხილვა საშუალებას აძლევს თითოეულ მოსწავლეს ითანამშრომლოს კლასელებთან და მასწავლებლებთან, საკუთარ თავზე აიღოს ინიციატივა და წარმოაჩინოს შესაძლებლობები და გახდეს აქტიური მონაწილე არსებულ სიტუაციაში.
მოსწავლეები იცავენ ერთობლივი მუშაობის წესებს, იყენებენ რესურსებს მიზნოვბრივად, და თვითონ ამზადებენ მასალას და საჭირო რესურსს მომავალი გაკვეთილისთვის. (კომპიუტერი, დამხმარე თვალსაჩინო მასალა, პლაკატი, ნახატი)
მათთვის ყოველი შეხვედრა არის სახალისო, განწყობა არის პოზიტიური, რადგან გარემო მორგებულია მათ ასაკს და ხშირად თვითონ ცვლიან მერხების და სკამების განლაგებას და ცდილობენ შეჯიბრების ფორმა მისცენ მათთვის ნებისმიერ აქტივობებს. ასეთი ტიპის შეხვედრები სადაც ნებისმიერი ინფორმაციის გადაცემა ხდება სხვადასხვა ხერხით მეტად მნიშვნელოვანია აქტიური სწავლებისათვის. ვცდილობ მუდმივად ვცვალო საუბრის ტემპი, ინფორმაცია, ხმის სიმაღლე. პრაქტიკამ დამანახა, რომ სწორად შერჩეული ტონი მეტ დამაჯერებლობას მატებს ნათქვამს. ეფექტური კომუნიკაციისთვის მნიშვნელოვანია მეტავერბალური კომპონენტი. ეს არის ინფორმაცია, რომელიც  ნაგულისხმებია მოსაუბრის მიერ.დიდ ყურადღებას ვანიჭებ კომუნიკაციას, რომელსაც ამყარებს მასწავლებელი, რომელიც მეტნაკლებად გასაგები უნდა იყოს თითოეული მოსწავლისთვის.
ზოგჯერ ინფორმაციის გადაცემა მოხდება ასევე არავერბალური გზით - სახის გამომეტყველება, თვალებ, მოძრაობა, დგომის თუ  ჯდომის პოზა.
ხშირად მზერით შემიძლია ვანიშნო მოსწავლეს რა მომწონს და რა არა. ზოგჯერ შეხვედრების დროს ვაწყდები ისეთ სიძნელეებს, როგორიცაა ყურადღების დეფიციტი. პასუხი მოსმენა ან ნაკლები კომუნიკაცია, მაგრამ ხშირად ხდება დაგეგმილი აქტივობების შეცვლა, რათა უფრო მოტივირებული გავხადო ის მოსწავლეები, რომლებიც პასიურად მონაწილეობენ სამუშაო პროცესის წარმართვისას. მოსწავლეებმა განსაკუთრებული წარმატებით გაართვეს თავი წერით და სამეტყველო (სასაუბრო) აქტივობებს.
საწრეო მუშაობას მთელი წლის განმავლობაში ერთ-ერთი მიღებული ფორმა, რომლის გარეშე შეუძლებელია აქტიური სწავლების წარმართვა არის დისკუსია.
მე მართლაც დავინახე  დადებითი შედეგი: საწრეო მუშაობამ დამანახა რომ სწავლების სტრატეგიების გამოყენებამ (კითხვების დასმა, დისკუსიის ტექნიკები) გააუმჯობესა მათი სწავლის დონე. მათ ჩამოუყალიბდათ კრიტიკული აზროვნება, რომ სწავლა რთული პროცესია, რომელზეც გავლენას ახდებს სხვადასხვა ფაქტორები: განწყობები, მოტივაცია, ინტერესები, გარემო ფაქტორები, ადამიანებთან ურთიერთობა. სწავლის საბოლოო მიზანი გამოცდილების დაგროვებაა, რომლის გამოყენებაც მოსწავლეს ადეკვატურად უნდა შეეძლოს საჭიროების შემთხვევაში.
ჩვენი წრის ჩამოყალიბების მიზანი წარმატებულად წარიმართა და მივაღწიე გარკვეულ შედეგს.
1.      თითოეული წევრი სემესტრის განმავლობაში იყო მოტივირებული
2.      პასუხისმგებლობით მოეკიდნენ სწავლას
3.      გამოუმუშავდათ თვითრეგულაციის უნარი
4.      სწავლის მიმართ გაუჩნდათ დადებითი განწყობა და თვითდაჯერებულობა
5.      გაკვეთილები იყო ხალისიანი და დინამიური
6.      განსაკუთრებით ემოციურები იყვნენ სხვადასხვა განმავითარებელი შეფასების დროს
მომავალში ვგეგმავ მეტი ყურადღება გავამახვილო მოსმენითი სავარჯიშოების აქტივობებს 





No comments:

Post a Comment